Szukasz niezapomnianych wrażeń? Podróżuj z nami!

Wieloletnie doświadczenie i pasja do podróży to gwarancja Twojej satysfakcji.

Z chęcią doradzimy Ci kierunki wakacyjne skrojone na miarę Twoich potrzeb. Współpracujemy z najbardziej znanymi touroperatorami, aby zapewnić Ci kompleksową obsługę i opiekę na każdym etapie turystycznej przygody. Powierz nam organizację swojej wyprawy i miej pewność, że zostanie zaplanowana idealnie – od momentu rezerwacji biletów, poprzez pobyt w wybranym miejscu, aż do powrotu. Wypoczywaj spokojnie i ciesz się relaksem – organizację zostaw profesjonalistom.

Znajdź idealną opcję dla siebie

Doskonale wiemy, że podróż może mieć niejedno oblicze. Niezależnie od tego, czy lubisz oddawać się leniwemu relaksowi, zwiedzać i odkrywać nowe destynacje, czy marzysz o rejsie wśród morskich fal – odpowiemy na Twoje potrzeby!

Zwiedzanie

Odwiedź najpopularniejsze turystyczne miasta i odkrywaj architektoniczne perełki, zabytki oraz miejsca przyciągające podróżników z całego świata!

Wczasy

Zależy Ci na wypoczynku w komfortowych warunkach? Sprawdź, jakie kierunki wakacyjne polecamy i już dziś zacznij się pakować!

Rejsy

Szum fal, morska bryza, zjawiskowe widoki są tym, czego Ci potrzeba? Oto, jakie rejsy polecamy naszym klientom.

Co nas wyróżnia?

Doświadczenie i profesjonalizm

Działamy na rynku od ponad 20 lat i – jako profesjonalni doradcy wakacyjni – doskonale wiemy, jak dopasować turystyczną ofertę do Twoich potrzeb.

Indywidualna opieka nad klientem

Opowiedz nam o swoich wymarzonych wakacjach, a my zaproponujemy Ci idealny kierunek podróży i pobyt w miejscu, które odpowie na Twoje oczekiwania.

Pełen wachlarz dodatkowych usług

Nie tylko doradzamy w wyborze odpowiednich kierunków wakacyjnych, lecz także zapewniamy kompleksową obsługę – pomagamy w organizacji biletów, rezerwacji noclegów w sprawdzonych hotelach, dobieramy i kalkulujemy ubezpieczenia podróżne.

Dyspozycyjność 6 dni w tygodniu

Zależy Ci na czasie i chcesz szybko znaleźć swoją wymarzoną ofertę? Pracujemy dla Ciebie aż sześć dni w tygodniu!

Wsparcie w sytuacjach kryzysowych

Odwołany lub opóźniony lot, reklamacje, overbooking – dla nas to nie problem! Pozostajemy do Twojej dyspozycji w razie jakichkolwiek komplikacji.

Nagrody za prestiżowe biuro

Jesteśmy z nich dumni, ponieważ potwierdzają nasz profesjonalizm i zaangażowanie.

Opinie klientów

Poznaj An-Travel w liczbach

Rocznie swoje wakacyjne wyjazdy znajdują u nas tysiące klientów – to właśnie dla nich staramy się wznosić nasze usługi na coraz wyższy poziom i zapewniać kompleksową obsługę. Chcesz dowiedzieć się więcej o naszej działalności? Najlepiej obrazują to liczby!

+ 0 lat

doświadczenia na rynku

+ 0

oferowanych kierunków

0

lotnisk, z których organizujemy wyloty

Dołącz do zadowolonych turystów, którzy skorzystali z naszych usług!

Najczęściej zadawane pytania

Wychodząc naprzeciw potrzebom osób korzystających z naszych usług,
zebraliśmy w jednym miejscu często zadawane pytania.

W każdym hotelu obowiązują określone doby hotelowe. Zgodnie z międzynarodowymi standardami zakwaterowanie odbywa się w dniu przyjazdu ok. godziny 15:00, a wymeldowanie w dniu wyjazdu o godzinie 12:00 czasu lokalnego.
W dniu wykwaterowania należy zwolnić pokój do godz. 10.00 lub 12.00, bez względu na godzinę zakwaterowania lub późną godzinę wylotu. W większości hoteli otrzymacie jednak pokój przeznaczony do przechowania bagażu i będziecie mogli korzystać z infrastruktury hotelowej oraz atrakcji dostępnych na miejscu.
Prosimy, aby przybyć na lotnisko najpóźniej 2 godziny przed odlotem. To czas niezbędny na odprawę, nawet wtedy, gdy dokonana została rezerwacja miejsc.
Tak. Przewóz wózka typu gondola lub spacerówka dla dzieci poniżej drugiego roku życia jest bezpłatny. Jeżeli dziecko skończyło 2 lata, wózek można zabrać w ramach limitu bagażu rejestrowanego. Jest on zabierany do luku bagażowego przed wejściem na pokład samolotu i oddawany po przylocie na lotnisko docelowe.
Tak, godziny przelotu mogą ulec zmianie. Zgodnie z Warunkami Uczestnictwa na 24h przed wylotem należy sprawdzić, czy godziny nie uległy zmianie.
Informacje o przysługującym limicie bagażu znajdują się w umowie/dokumencie podróży. Każdemu pasażerowi posiadającemu odrębne miejsce w samolocie przysługuje jedna sztuka bagażu rejestrowanego oraz jedna sztuka bagażu podręcznego. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie linii lotniczej obsługującej Twój lot.
Nie. Dziecku poniżej drugiego roku życia nie przysługuje osobne miejsce – ze względów bezpieczeństwa dziecko podróżuje na kolanach opiekuna.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Napisz do nas – rozwiejemy wszelkie wątpliwości związane z Twoją podróżą!